יום שישי, 26 באוגוסט 2011

התעוררות חששות בקרב לקוחותיך-כיצד תמנע אותם

לקוחות אינם מתלוננים הרבה, כל עוד הם מכירים את החוקים והתהליכים המקובלים בתחום. עם זאת, על מנת להגיע למצב זה, עלינו לתת את הדעת על מספר סיטואציות ושאלות שאנו עשויים להיתקל בהן במהלך העבודה על הנכס.


הבית שלי מוצג הרבה, אך ללא הצעות רכישה:
אם ערכת ניתוח שוק השוואתי בצורה נכונה, השוק לא השתנה והצגת הבית בפני קונים פוטנציאליים אינה מניבה תוצאות, האם קבעת מחיר גבוה מדי?

סוכני נדל"ן בדרך כלל מקבלים נכסים לתיווך שהמחיר שלהם גבוה יותר מערך השוק האמיתי כפי שמשתקף בדו"ח ניתוח השוק. מאידך, אם לא תאמר ללקוח שלך שהמחיר הוא מעל מחיר השוק, אתה עלול להגיע לסיטואציה הזו. צריך לבדוק את מצב הנכס או לקבוע לו מחיר אחר.

הבית שלי אינו מוצג הרבה בכלל:
גם כאן, זה יכול להיות עקב מחיר הנכס. האטה בשוק או השפעה חיצונית אחרת שגורמות לירידה במספר הביקורים בכלל השוק המקומי. בדוק את הנכסים המתחרים ובדוק מה קורה אצל סוכנים אחרים. אם הנכס שלך דומה לאחרים במאפייניו, המצב שלו והמחיר, אז כנראה הבעיה היא בכלל השוק. אם השוק השתנה, עליך לשנות את המחיר בהתאם.

אני לא רואה את הבית שלי מספיק במודעות בעיתון או באינטרנט:
האם הסברת ללקוח את דרך השיווק שלך כבר בהתחלה? אם הסברת, פחות סביר שתשמע את זה עכשיו. אם לא הסברת, כתוב עלון הסברה שתחלק ללקוחות חדשים ותעבור עליו יחד איתם.


כאמור, ניתן היה ואף רצוי, לדבר על כל הדברים שנידונו כאן בתחילת תהליך התיווך. רוב "כיבויי השריפות" נוצרים מפני שלא נתנו ללקוחות די אינפורמציה בתחילת התהליך.
אם אתה לא חושב שיש לך זמן לכתוב חומר הסברה והנחיות ללקוחות שלך, תבדוק כמה זמן אתה מבזבז על "כיבוי שריפות" או מתמודד עם תלונות וחששות שלהם.


אין תגובות: